Mozaik a nappaliban
2009. január 07. írta: Kemény Katalin

Mozaik a nappaliban

A nappali az otthon lelke. Napközben itt jön össze a család, esténként itt ülünk le a barátokkal egy meghitt beszélgetésre. Vagy ide huppanunk le egy jó könyvvel, magazinnal kicsit ellazulni. A tévét szándékosan hagytam ki, nekünk nem hiányzik.

 Szeretek leülni egy könyvvel a kanapéra este, a kislámpa fényénél olvasgatni. Sokszor elréved a tekintetem és olvasmányommal a kezemben csak nézek magam elé. Megfigyeltem, hogy ilyenkor általában a kályhát nézem és hallgatom a gyerekszobából kiszüremlő szuszogást. A kályha egy egyedi tervezésű téglakályha, alul egy sávban mozaik díszíti.

 Csak ülök, és nézem a kályhát. Magam sem tudom mit nézek rajta ennyi idő után is. Azt hiszem vannak olyan objektumok az ember életében, amihez jó mindig visszatérni. Ahol az ember újra meg újra rendezheti magát. Úgy látszik, nekem a kályha az. Pontosabban a kályha alján az a sáv mozaik. Már amikor megterveztem arra gondoltam: hm, milyen egyszerű kis minta. Kint a műhelyben ennél sokkal tetszetősebb darabok sorakoznak, ide magamnak mégis ezt az egyszerű kis motívumot raktam fel. Hogy van ez... És nézem hűségesen minden este. Valahogy így néz ki, teszek fel nappali fotót is, hogy jobban lásd. Egyébként ez egy kerámia mozaik bordűr. Három színű kerámiát használtam, ami illik a lakás egyéb burkolataikoz.

 

 

 

 

 

 

 

 

Mozaikot a nappaliban többféle módon is elhelyezhetünk, az itt bemutatott lehetőség csak egy a számtalan megoldás közül. Ha a főcímre kattintasz, végig tudod gördíteni a blogot, hogy ötleteket kaphass.

Ha szeretnéd hogy nappalidba egy saját mintát tervezzünk, olvasd el az ingyenes tervezés című bejegyzést.

A bejegyzés trackback címe:

https://mozaikos.blog.hu/api/trackback/id/tr301024742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása