Mozaikműhely belülről
2009. szeptember 25. írta: Kemény Katalin

Mozaikműhely belülről

mozaikmuhely.jpg

Mostanában nehezebben tudok időt szakítani a blogírásra. Hosszú volt a nyár, és ha adódott egy kis szabadidő, azt igyekeztem pihenéssel tölteni. Szeptembertől beindult az iskola. Nem csak a gyerekeknek, a tanároknak is. Egy művészeti iskolában tanítok képzőművészetet, és ha nem a műhelyben dolgozok, akkor az órákra való készülés eléggé leköti az időmet. De ma reggel kivittem a gépet a műhelybe, és csináltam néhány képet munka közben.

 

Tényleg, milyen a táblám? Aug. 22-23 ra készítettem, mert tartottam egy kis maratoni műhelybemutatót Bösztörpusztán, a Magyarok Találkozóján.

 Most ezen a munkán dolgozom, ha elkészül majd írok még róla bővebben.

A bejegyzés trackback címe:

https://mozaikos.blog.hu/api/trackback/id/tr931405801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása