Kő mozaik szarvasokkal
2021. augusztus 27. írta: Kemény Katalin

Kő mozaik szarvasokkal

Népi áttört fafaragások motívum világát idézi ez a kültérre készült kő mozaik. Egy budapesti családi ház teraszára készült. Nagyon szerettem dolgozni vele, bár elég munkás darab volt a kő vastagsága és a sok íves vágás miatt. 

ko-mozaik2.jpg

Kismama voltam, a hasam is kerekedett hétről hétre, a fotón ezt igyekeztem nem hangsúlyozni :-). A mozaik méretének szemléltetése végett készült a kép.

ko-mozaik1.jpg

Örültem a kihívásnak, mert a szakmai fejlődés lehetőségét láttam benne, és élveztem a készítés minden percét.

ko-mozaik4.jpg

A képen látható kő elég kemény, elég vastag és elég strapabíró ahhoz, hogy a mozaik kültéren és beltérem is időt álló legyen. 

ko-mozaik5.jpg

ko-mozaik3.jpg

ko-mozaik7.jpg

ko-mozaik8.jpg

ko-mozaik6.jpg

ko-mozaik.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://mozaikos.blog.hu/api/trackback/id/tr5514879370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása